ff rondje Bantam

ff naar de suup , liep er 12 KM voor
nu heb ik de fototjes een tikkie kleiner gemaakt
en op de pc staan ze goed , zie ik er hier toch weer die liggen ๐Ÿ˜ฆ gggrrrr

21 gedachtes over “ff rondje Bantam

    1. danke Klaus
      ja war schone wanderung , und konnte meine neue kamera testen
      habe diese alte site neu eingeteilt als fotoblog ๐Ÿ™‚
      ja auch hier noch glatt hier und da , so ich trage heute keine werbung aus
      wunschen ihnen ein gemutliche sontag
      liebe gruss in freundschaft , Karel

      Like

  1. Kakel

    Je hebt nog een blog! En wat een mooie foto’s staan er op. Vertel je me dat nu pas….(-:
    Heel knap hoe je die compilatie hebt gemaakt. Ik blog ook in wordpress maar meer dan een foto plaatsen is voor mij abracadabra.
    Warme groet!

    Liked by 1 persoon

  2. Je hebt goed werk geleverd Ik begrijp niet hoe dit komt bij u want op natuurplekjs2 zet ik er zowel horizontale als vertilale .Ik load ze wel 1 voor 1 op en maak de galerij en ze staan altijd goed is dat toch niet kan je ze nog altijd draaien Wil je nadien nog iets veranderen moet je op het potloodje drukken boven de foto’s en dan kan je opnieuw bewerken als er wat fout staatNadien niet vergeten op bijwerken te drukken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

