week in beeld

zo luitjes

ik genoot wat wandelingetjes
en gister een leuk ritje op de fiets
kon ik mooi combineren met bezoek gemeentehuis en apotheek
ik laat de beelden spreken

ik hoop dat het wat een goed beeld geeft
๐Ÿ™‚

klik op 1 en dan pijltje rechts

tot de volgende keer
tips altijd welkom

lieve groet

Karel

20 gedachtes over “week in beeld

      1. Oei Karel, dat was een fout mijnentwege… het moest aanbinden zijn, niet ombinden. Ombinden is hetzelfde als omwinden. Dat doe ik niet, dat doet men in Japan bij de vrouwen. Daar krijgen ze zo’n kleine voetjes van. Ik was dus niet goed wakker en zat nog even in een of andere Japanse droom…

        Liked by 1 persoon

    1. aha jij dacht dat ik de folders in de natuur ging dumpen ๐Ÿ™‚ ik dacht al wat bedoel je nu , de tassen natuurlijk , muntje is gevallen hoor ๐Ÿ™‚
      ik dacht dat ik de mail met folders verkeerd gestuurd had ๐Ÿ™‚

      Like

  1. Hey Karel,
    dit is toch geweldig om te zien.
    Bij jou lag tenminste nog sneeuw. Waar ik woon was het wel bevroren maar helaas weer geen sneeuw boehoe…… geweldig om deze mooie wandeling te zien ๐Ÿ™‚
    Geniet ook van het weekend en van de avond.
    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

    1. ha die Helma
      nou ja sneeuw ?
      jij zit net wat noordelijker en dus pecht , ik vond vooral de bevroren rijp zo mooi
      was vandaag ook weer aan de wandel , ik kijk echt uit naar een paar wandelingen om wat LAW’s af te sluiten en nieuwe te beginnen
      slaap wel en fijn weekend groet , karel

      Like

Geef een reactie

