week in beeld

klik op 1 en dan verder pijltje recht

 

19 gedachtes over “week in beeld

  1. Het is O.K. Karel, het ligt aan mijn internetverbinding die weer zo traag is… binnen een paar maanden gaat men ons eindelijk voorzien van kabel zodat we sneller kunnen internetten. Dat is een probleem dat jullie in Amsterdam natuurlijk niet kennen. Hier is het nog een beetje middeleeuws op dat vlak… Ik zag het mooie maantje dus toch nog tussen de bomen schijnen!

    Liked by 1 persoon

      1. In het buitengebied in NL is het nog steeds armoedig. De snelle verbinding gaat er nu eindelijk komen, maar we hebben alles zelf moeten regelen (handtekeningen verzamelen, bij iedereen aankloppen tot we 25 geïnteresseerden hadden.. en er wonen er maar 10 in ons gehuchtje.. dus moesten we ook verder de polder in…) De aansluitkosten moeten we ook zelf betalen. Dat is zo’n 500 euro. We komen achteraf wel in aanmerking voor subsidie, zo’n 200 euro. Het is niet eerlijk, maar ja.. Wij willen gewoon ook normaal t.v. kijken, computeren, enz. Nu gaat pc via telefoonlijn adsl en de t.v. met een satelliet. Voor ons niet erg, we kijken zelden t.v., maar we hebben hier regelmatig gasten te logeren en voor hen is dat niet leuk. Bij harde wind of regen, wat we hier vaak hebben, doet de tv het niet. Delta gaat alles uitvoeren binnenkort. KPN heeft alles klaarstaan voor supersnel internet. Het kastje staat rechtover ons straatje. Ze hebben de schakelaar maar om te zetten maar weigeren halsstarrig. Alles geprobeerd. Ze wachten tot er minstens 300 gegadigden zijn… in 2020 start men met de bouw van 300 vakantiewoningen…. dan pas dus. We wachten er niet op. KPN kan de boom in. Oei, wat een lang antwoord zeg…

        Liked by 2 people

      2. ja ken dat met betrekking tot de kabel vroeger. Moesten wij ook alle leidingen zelf laten trekken nou nee dus lekker satelliet tv gehad een hele tijd maar nu is ook hier de moderne tijd aangebroken met snel internet en tv

        Liked by 2 people

  2. Hier ben ik nog eens… al de rest kwam ondertussen ook binnen. Dus ik moet gemiddeld zo’n drie minuten wachten. Ik moet zeggen: je foto’s worden steeds mooier. Ik geniet ervan. Wat is de natuur toch mooi. Nog een gezellige zaterdag!

    Like

    1. blij dat het toch lukte en je ze nog mooi vond ook 🙂
      ik doe mijn best om te laten zien wat ik zie en mooi vind
      enne ik woon in Hilversum hoor , op een 100 meter van de Westerheide
      maar ben en blijf een Amsterdammer hihi
      fijne avond nog

      Liked by 1 persoon

      1. Nu dacht ik echt dat je in Amsterdam woonde. Vorig jaar was ik nog in Hilversum – alwaar we een tweedehands auto kochten. Mooie omgeving inderdaad, voor zover we dat konden zien vanop de (snel)wegen. Nederland is zo mooi!

        Like

      2. ja ons landje is zeker mooi , en ik kom er nu via de wandelingen dwars door het land overal 🙂
        Hilversum ligt midden in natuurgebied 🙂
        ik woon hier nu een jaar of 38 en het verveeld me in het tuintje nooit
        geniet de avond nog

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

