wandelingetje 31 januari 2017

met dir lekkere weer moest ik er ff uit

8 gedachtes over “wandelingetje 31 januari 2017

  1. Jij maakt echt wel mooie wandelingen Karel. Bij het Gooi kan ik enkel aan de villa’s van de Gooise vrouwen uit de gelijknamige serie denken, maar dit is toch andere koek. Prachtig landschap. Geen opgepoetste, dure villa’s met veel bling bling. Waar wonen al die rijke dames en heren dan in hun golfbroek met hun grote cabriolets, kleine schoothondjes met jasje en immer gekapte kapsels, enz…?

    Liked by 1 persoon

  2. dank je Bea
    ja ik woon hier in een pracht omgeving , zie ook wel eens al die grote kasten van villa’s , maar ga daar aan voorbij , de meeste wat men BNers noemt ken ik niet eens want ik volg ze niet , waar dan ook 🙂 , kijk een mooie tuin er bij is wat mij opvalt , maar je komt er niet in hihi
    er zijn heb ik wel eens gehoord , bustoers langs die lui , dus als je zin hebt , zoek je ze maar op , al denk ik dat jij liever langs de Schelde banjert 🙂 , toch
    fijne middag groet

    Like

Geef een reactie

