rondje Naardermeer – Gaaspermolen

zo luitjes

ik maakte gister een voor mij zeer bekend rondje
en het blijft mooi om het te rijden
hopelijk zegt U ook , ben blij dat ik ff mee gefietst ben
hihi

fiets-ritje-2-februari

klik op foto en dan pijltje rechts
veel fiets plezier

zal zien of ik wat bij de fotojes kan zetten
zo U weet waar het is

geniet de dag

lieve groet

Karel

15 gedachtes over “rondje Naardermeer – Gaaspermolen

    1. ha die Hillechien , dank je voor de lovende woorden ๐Ÿ™‚
      nee ik ben zeker geen concurrent hoor , maar ik ben erg blij met deze camera , zo lag ik ook wat vogels vast , die ik met het oude toestelletje zeker niet had gepakt ๐Ÿ™‚
      Ja mooi slot daar in Muiden , ik mocht er ff rondlopen , binnenkort is het weer open en druk en kom ik er niet zo bij ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

  1. Dappere dodo ben je toch ook hรจ?

    Ik doe het je niet na hoor…… als ik er eentje zou dragen zou ik mijn petje voor je af nemen…. je moet dus maar genoegen nemen met mijn intentie ๐Ÿ˜‰

    Misschien rare vraag….. maar waarom heb jij je blogs gescheiden?

    Liked by 1 persoon

    1. hoezo dapper Melody , fietsen is een oer hobby van mij ๐Ÿ™‚
      dus mocht je een petje opzetten , houd die maar op hihi

      dit blog was ooit iets anders , ben ik niet mee door gegaan en heb er ergens eind vorig jaar wat fototjes opgeplaatst en nu gebruik ik het voor mijn wandel en fiets tochtjes ๐Ÿ™‚

      Like

    1. ha die Helma
      ja dat is een mooi rondje , kan het met de ogen dicht rijden zo vaak als ik dat al niet reed , maar ja dan zie je niet veel van al dat moois ๐Ÿ™‚
      op naar 22 graden en windkracht 2 ten alle tijden in de rug
      lieve groet , Karel

      Like

Geef een reactie

