wat een verschil

zo luitjes

ik was al lang niet meer hier
was dan ook niet veel onderweg
vorige week besloot ik om de folders niet weg te brengen
nog veel sneeuw en ijs op wegen en stoepen
liep wel een rondje en zag dat ik een wijs besluit genomen had

gister was ik ff m’n tuintje in
en genoot al de warmte van de zon
trof ook een bekende vogel van de week er voor
herkend U het ook

fijne dag

lieve groet

Karel

9 gedachtes over “wat een verschil

    1. dank je Bea
      gister was het ook hier lente , zie je wel aan de laatste fototjes , heerlijk weer
      vandaag ook hier wat grijs en ik had tijdens het folders wegbrengen een paar druppels regen , te weinig om te stoppen , maar zag net ook een waterig zonnetje

      vorige week lag er behoorlijk wat sneeuw en mede door de koude vriesnachten bleef het in de schaduw delen lang liggen
      fijne zondag groet

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

