Amsterdams Waterleiding Duinen

zo luitjes

ik maakte gister een heerlijke wandeling door het

AWD

wandeling 11 maart

maakte vele foto’s , gooide er al een stuk of 100 weg  🙂

de rest mag U beoordelen
het geeft volgens mij een aardig beeld van hoe het daar is
bij sommigen heb ik wat tekst gezet , komt in beeld als de muis er op staat

geniet de zon

lieve groet

Karel

17 gedachtes over “Amsterdams Waterleiding Duinen

    1. ja Liesbeth , een mooi gebied , net zuid van Zandvoort
      ik heb de camera nog op de automatische piloot staan , er is zoveel voor mij te leren 🙂
      het was heerlijk wandel weer , maar wel wat bewolkt ja
      inderdaad , ik trof al wat van deze mooie monumenten op mijn wandelingen
      deze is erg wrang zo vlak voor de bevrijding

      Like

      1. Ik geloof je op je woord…..

        Oefff dat is wel een heel nare discussie…. ipv afschieten kunnen ze ze ook invangen en herlocaliseren…. vind ik veel beter…. maar ja mij wordt niets gevraagd ;-(

        Liked by 1 persoon

  1. Er zijn nog genoeg provincies met heel veel ruimte waar ze de komende tijd geen schade aan kunnen richten….. ze dus opsplitsen in kleinere groepen en daar uitzetten… in het noorden bijvoorbeeld, ruimte genoeg

    Like

Geef een reactie

