mocht U zich vervelen :)

zo luitjes

kan het me niet voorstellen dat ook maar iemand zich verveeld
ik maakte meerdere wandelingetjes
heb er 1 in beeld , trof bij 1 wandelingetje de vosjes niet thuis

wandelingetje 22 maart 2017

fietsritje 23 maart 2017

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

9 gedachtes over “mocht U zich vervelen :)

  1. Prachtige wandeling is dit geweest Karel.
    Ik heb de foto’s met dat rode spul op de bomen nog even goed bekeken maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat dat is!!!???
    Komende zaterdag lekker met je wandelmaatje.
    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

    1. had gehoopt via FB het van de boswachter te vernemen 🙂 , zal het eens als losse foto plaatsen daar 🙂
      ben blij dat je de foto’s mooi vond , zag je al die vogels daar in de Eempolder en er voor langs de ouwe Zuiderzeedijk
      ja komende zaterdag wandelen we in Limburg weer op het Krijtland pad
      vandaag donderdag was ik fietsen in de bollenstreek

      Like

Geef een reactie

