mooi Twente

zo luitjes

ik liep afgelopen zaterdag een etappe van het mooie
Twente pad
tussen Tubbergen en Ootmarsum
als U van rust – kleinschaligheid en mooie natuur houd
een echte aanrader
ik maakte er wat beelden van , zullen er wel weer te veel zijn hihi

voegde hier en daar een link toe

geniet de dag

lieve groet

Karel

15 gedachtes over “mooi Twente

    1. dank je Liesbeth
      ja genieten hoor deze wandeling ook weer , en het viel mij ook mee dat ik al vroeg de afstand aan kon 🙂
      ik vind het mooi om te zien dat dit soort oudheid , als die molens in ere zijn herstelt

      Like

  1. Wat een prachtige fotoserie Karel, de boom met de stok lijkt wel op een beer die van de honing had gesnoept haha. Je had ook een super weertje. Prachtig die man op de bank en de kinderen op de trap. Fijn dat jij ook genoten heeft. Maar ook ik heb de parel ontmoet waar ik je al over had bericht wat dagjes terug.Dat lees en zie je wel op mijn blog. Ditmaal geen gedicht hoor want ook uitjes ga ik er eens neer zetten. En niet alleen op de natuur blog. Morgen minder weertje even maar vrijdag komt de zon weer volop in het land. Nu de beentjes en handjes wat laten rusten

    Liked by 1 persoon

    1. ja Tine
      ik ben ook in de ruststand 🙂
      morgen een goede dag voor een boodschap en het HH
      en dan er weer op uit
      ik had schitterend weer , niet warm niet koud , goed wandelweer
      ik zal de parel wel tegen komen dan 🙂
      ja veel kunst in Ootmarsum zoals die kinderen en Mark Twain op de bank 🙂
      boom met stok die op een beer lijkt , moet ik nog eens kijken 🙂
      slaap wel groet

      Like

      1. Dag Karel, helaas wil het niet lukken… hij blijft maar draaien en opent geen afbeeldingen. Jammer. Nog steeds maar 2mb hier… We zijn nog steeds in blijde verwachting van snel internet… vele groeten en Slaapwel.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

