week in beeld

zo luitjes

ik maakte afgelopen week 2 wandelingetjes
en 1 ritje op de fiets
en vond de natuur weer schitterend

wandelingetje 5 april 2017

woensdag ff kijken of familie vos thuis was
niet dus , of ze sliepen nog

vrijdag ff kort ritje naar oud collega Hans in Baarn

vrijdag 7 april ff naar Hans

zaterdag een kort wandelingetje door en ten zuiden van Buren

wandelingetje 8 april 2017

ik las over lopen door boomgaarden , dus ja , doen dus

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 gedachtes over “week in beeld

  1. Hey Karel,
    een leuke rit en ik zag dat je ook nog een mooie grote bonte specht vrouw hebt gefotografeerd!!! Die woning ligt inderdaad mooi verborgen zo en het lijkt me heerlijk zo in de natuur.
    Lieve groet, Helma

    Like

Geef een reactie

