stad wandelingetjes

zo luitjes
ik was al ff niet hier , waarschijnlijk was ik dus daar
ben ouwe muntjes aan het opruimen
op SPL raapte ik er velen op , kreeg er ook veel
en had ook nog wel wat in een boek
gaf ze meest aan een neef
nu zette ik ze eens op marktplaats , en O wonder ben er al wat kwijt
maar een stapel van die dingen kost een berg porto
en sinds ik in de dal uren gratis reis , bracht ik al 2 x wat weg
en plakte er een wandelingetje aan vast
zo was ik een week terug in Lelystad

wandeling 19 april 2017

en gister in Enkhuizen

wandelingetje 26 april 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 gedachtes over “stad wandelingetjes

  1. Jaaaaa……. de foto’s van station Hoogkarspel en uiteraard Enkhuizen herken ik uit duizenden hihi… Mooie en ook lange wandeling Karel. Erg leuk dat je daar even rondgewandeld heb en nogmaals jammer dat ik dit niet wist. Mooi platen weer en misschien kom je nog eens.
    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel

    Echt práchtig die oude panden. Ik heb diverse keren over de dijk van Enkhuizen naar Lelystad gefietst – en ook omgekeerd – en wat ik me er vooral van herinner is dat er maar één bocht in zit. Ik gunde me toen natuurlijk geen tijd om even op het gemak rond te kijken. Achteraf heel stom want ik zie nu hoeveel moois ik gemist heb!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

