lang weekend in beeld

zo luitjes

ik had een lang weekend weg van huis
weer om  05:00 op maakt elke dag lang , toch
maar wat was het een mooi weekend
jaren terug toen wij Valkenburg – Pieterberg liepen zeiden we al
daar wik ik best eens rond struinen , in de groeve van
ENCI

nu dat deden we dus j.l zaterdag
we genoten het mooie weer , de krenten in de pap
zoals een grote schaapkudde , maar ook het Oranjetip vlindertje
en dan natuurlijk de groeve

wandeling 29 april 2017

zondag wat later op en kwebbel nog een uur later
en hij wilde wel eens zien waar het bekende Melkhuisje was
nu dat is vlak bij , als je rechtstreeks loopt hihi
met als krenten ook een mooie kudde schapen 530 stuks
en wat reeën , maar moeilijk in beeld te krijgen alle 6 tussen het kreupelhout
een mooie beelden tuin enz enz

wandelingetje 30 april 2017

al in al een heerlijk weekend

wens ik U een fijn begin van de nieuwe week
ik zal ff druk zijn met mijn reclame wijken + 1 extra
zie ik gelukkig als wandelen met hindernissen
en dus een goede training op de volgende wandelingen

lieve groet

Karel

14 gedachtes over “lang weekend in beeld

    1. ja tijdens het wandelen zie je een boel , en er is ook tijd voor
      de grotten zijn alleen met gids te bezoeken , maar welke wij zagen lagen in het buiten gebied om zo maar te zeggen en die zijn gelukkig dicht
      wij liepen er jaren terug al eens boven langs , en zeiden al , daar zou ik best eens willen kijken , en dat kan nu dus

      Like

Geef een reactie

