de Bretten

zo luitjes

al jaren rij ik er soms langs met de trein naar Zandvoort
en nu ging er eens heen en liep de
NS wandeling 

wandelingetje 5 mei 2017

en vond het zeer de moeite waard
hopelijk geven de foto’s een beetje een indruk over het gebied
De Bretten 

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 gedachtes over “de Bretten

    1. ik heb er ook weer wat geleerd hoor , totaal andere kant van Amsterdam vanwaar ik opgroeide 🙂
      ik vond het verrassend die natuur er te vinden , en ja die paadjes noemen ze struinpaadjes en dat is iets wat ik graag doe , lekker struinen
      liep 3 wijkjes folders weg nu in de ruststand

      Liked by 1 persoon

      1. ja ik vind dat prachtig , over omgevallen bomen of er nog net onder door , een nieuw paadje maken als het echt niet anders gaat 🙂 , puur genieten , en van het wandelen en van de natuur
        fijne avond groet

        Like

Geef een reactie

