kort werd lang :)

zo luitjes

ik zou een korte etappe wandelen op het mooie Twente pad
in Borne dus van station stukje met de bus tot een beschreven halte
en vandaar naar de start dezer etappe
nu dat ging dus niet volgens plan
markering weg of gemist
wel een KM of 8 extra
πŸ™‚
maar ik redde het toch om het binnen de dal uren te doen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 gedachtes over “kort werd lang :)

  1. Ook dit is een pracht van een wandeling Karel. Helaas zomaar een 8 aantal kilometers langer!! Hoe krijg je het voor elkaar hahahaha…. maar jou kennende maakte je van de nood een deugd πŸ˜‰ Hele mooie plaatjes weer.

    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

    1. ja is ook een mooie , ergens een markering gemist , en toen ik er wel 1 zag was het die de andere richting opging , maar ik heb een aardig richting gevoel en had het snel door , maar omdat alles er rond loopt duurde het ff , maar kwam toch goed , en ach , wat is 8 km hihi
      ik genoot elke meter van de wandeling
      lieve groet , karel

      Like

Geef een reactie

