waterlinie

zo luitjes

ik liep gister deel van de Hollandse Waterlinie
door wat ik een mooi landschap vind
maar dat vind ik alle landschappen
maar ik zag mooi aangelegde nieuwbouw met behoud van natuur
rietland en een verdronken bos
3 forten , 1 in de verte en niet echt bekend ( bij mij )
de ander niet te bezoeken , ze hadden bezoek
de 3de is zo mooi in gepakt door de natuur je ziet het niet
en was ook niet open
Liniepontje vaart ook nog niet alle dagen
dus ik dook gelijk de uiterwaard in aan deze zijde van de Lek
naar eindpunt Culumborg
het zullen wel weer veel foto’s zijn hihi
ben benieuwd wat U vind
ik kan U deze wandeling of anders dit gebied wel aanraden om te bezoeken

deed hier en daar een bijschrift en of link bij

wens ik U een fijne wandeling

lieve groet

Karel

14 gedachtes over “waterlinie

  1. Prachtig Karel! Is dat zo’n NSwandeling die start bij het station? Die wil ik ook graag doen. Volgende week doen wij waarschijnlijk die vanuit Bergen-Op-Zoom. Eens starten met eentje niet te ver van huis… Hartelijke groet!

    Liked by 1 persoon

      1. Ik neem me voor om tijdens mijn grote vakantie er elke week 1 te doen. Eens kijken welke stations ik kan bereiken vanuit Vlissingen. Als mijn echtgenoot niet kan meewandelen, dan vind ik wel altijd een zus of een vriendin die wil meegaan. Deze wandeling vond ik echt super Karel. Spreekt me zeer aan. Nog een fijne avond!

        Liked by 2 people

  2. Kakel

    Het was gezellig om even met je mee te wandelen. Wat is Nederland toch mooi! Er staan weer juweeltjes van foto’s op. Zo leuk om bekende plekjes van Culemborg te zien.
    Jammer dat de forten dicht waren. Aan de andere kant heb je geen tijd om overal bij stil te staan.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

    1. dank je Mirjam
      ben blij dat je ff mee wandelde en het je ook wel beviel
      het is een mooi stadje om door te lopen
      wat je zegt als je op zo’n dag overal naar binnen gaat , is de dag te kort
      dat zijn plekken die je apart moet bezoeken
      groetjes

      Like

  3. Hoi Karel,
    inderdaad een prachtige wandeling zeg. En je vogel van foto 13 (wie o wie) is een rietgors πŸ˜‰ Ik ben zowaar ook weer even aan de wandel geweest en zag een ‘groentje’ en ja…. staat op google+. Maar, deze wandeling van jou is ook zeer zeker een aanbeveling zie ik wel.
    Veel mooie natuur maar ook prachtige oude gevels van panden.
    Ik ga je andere foto’s nog even bekijken.
    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

    1. ha die Helma
      ja ik zocht de vogel al op , en is nu op fb als profiel foto πŸ™‚
      ik zal straks ff op g+ zien , was weer weg te wandelen vandaag
      ja deze waterlinie wandeling is echt mooi voor natuur liefhebbers en ook wel wat geschiedenis te zien onder weg
      ben blij te lezen dat jij ook weer te voet onderweg bent en een mooi vlindertje tegen komt
      fijne avond groet

      Like

Geef een reactie

