des Heeren wegen

zo luitjes

je houd het niet voor mogelijk
maakte ik donderdag j.l een mooie wandeling
door een mooi stukje van het Brabantse land
vergeet ik te vragen of U ff mee wandelt
iemand had het laatst over Heeren wegen , zouden er minder zijn
bedoeld werd in deze mooie paden en wegen
nu ik vraag me gelukkig vaak af
hoe vinden ze die mooie paadjes

ik doe er dit maal geen uitleg of links bij
het wijst volgens mij de weg van zelf
fijne wandeling

en laat me weten , welke foto’s eigenlijk wel weg kunnen
ik kijk toch met andere ogen denk ik
vind alle natuur en geschiedenis mooi

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 gedachtes over “des Heeren wegen

  1. Wat een prachtige omgeving weer zeg, bekend hier uiteraard.
    Laat de borden weg en beschrijf zelf iets. Voorbeelden: Onderweg trof ik een bijzonder beeld wat me aan het denken zette, het is gemaakt door/stelt dit en dat voor/staat daar om die reden/vond het maar een lelijk ding.
    Ik passeerde het Duitse lijntje, deze lijn ging van en naar en kwam o.a. door Boxtel waar ik het allang niet meer gebruikte spoor passeerde en in een gezellig restaurantje (voormalig station?) een geen-biertje nam.

    Savy?

    Liked by 1 persoon

      1. Als een lekkere cola. Ik ken de borden het geeft je een beeld maar ze zien er idd niet uit. Gebruik ze lekker voor je tekst en stuur de foto door naar die gemeente dat ze er ff wat mee doen.

        Liked by 1 persoon

  2. prachtige plaatjes……..wandelen in het Brabantse heb ik nog niet gedaan, althans niet op die manier… alleen maar rondom plek waar dochter woont en de locaties waar theaters staan.

    Gelukkig woon ik zelf ook in een prachtige provincie dus kan ik hier mijn wandel♥ wel ophalen.

    Liked by 1 persoon

    1. en of Drente mooi is , weet er alles van
      maar ook het Brabantse land kent nog van die mooie paadjes en plekjes
      al zal je daar maar 1 theater zien , het theater van de natuur hihi
      zonnige groet

      Like

  3. Ook deze wandeling was er eentje om door een ringetje te halen 🙂
    Sommige paadjes diep verscholen in en onder het groen maar….. dan zie je ook wat hahaha…. Echt heerlijk dit soort wandelingen Karel en je voedt er je geest mee 😉

    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

