Twentepad voltooid

zo luitjes

afgelopen week 2 dagen op het mooie Twentepad
in het even mooie Twente
genoot van het wandelen , is eerste vereiste om te kunnen genieten van wandelingen
toch
🙂
kreeg vorige keer wat tips van http://villasappho.nl/
zij is een zeer goed schrijfster
ik dus niet , probeerde het , maar nee ik laat de fototjes wel spreken
wat mij altijd weer opvalt is , hoe vinden ze deze schitterende paadjes
hier had een korte broek gezegd , bekijk jij het maar
daar ga ik niet door heen 🙂
woensdag 31 mei
Ootmarsum – Oldenzaal

wandeling 31 mei 2017

vrijdag 2 juni
Oldenzaal – Hertme/Borne

wandeling 2 junie 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 gedachtes over “Twentepad voltooid

  1. Mooie foto’s alweer Karel. Wat een lange maar prachtige wandeling! En ik voel er niks van in mijn benen… en hé wat een mooie gevlekte schaapjes zag ik daar. Het leken wel koetjes. Speciaal ras. Nog een fijne zondag Karel!

    Liked by 1 persoon

  2. Hallo die Karel, Prachtige foto’s met een mooie wandeling. Maar hoe warm het ook mag zijn, als ik wandel dan voor mij zeker geen korte broek hoor maar een lange en ook goed ingesmeerd met de teken creme (lotions)want zij zijn behoorlijk actief nu en die kleine nimfen zie je echt niet gelijk en die zijn heel gek op armen,benen. Zoeken een warm plekje op. Van wandelschoen tot kuit een special tekenbuis om van plastiek zodat zij ook niet via mijn schoen het lichaam in gaan. En de tekenradar is ook altijd iets wat ik inziet, want is het te extreem dan ga ik zeker niet het gebied niet in. Wens je fijne dagen .Geniet ervan.

    Like

  3. Ja die Villasappho leuk idee maar die uitwerking…
    Het enige bord wat ik wil lezen is overbelicht. Waardeer het dat ze ook aandacht aan de Sinti besteden. Misschien moet ik je foto tips geven. Hou je camera eens wat lager of hoger of schuin. Dat stationsgebouw was mooi trouwens. En dat kleine gebouwtje is wel een heel leuk initiatief.

    Liked by 1 persoon

    1. klopt de uitwerking is er niet 🙂
      wie weet leer ik het nog eens
      ja daar was een mooie herdenkings tuin voor hen die vielen en zij die niet terug kwamen
      ja deze RUST plaatsen zie ik vele , zeker een goed initiatief
      ik zal zien of ik het allemaal wat beter in beeld krijg
      dank je

      Like

  4. Kakel

    Dat is wederom een flinke tippel geweest!
    Ik vind dat je beeldige foto’s maakt (-: Helemaal mooi in een kader gevat. Ik doe het je niet na.
    Een afwisselende wandeling over smalle paden, langs mooie poorten, interessante borden en wat een prachtig rad.
    Zonnige groet

    Liked by 1 persoon

    1. ja Mirjam een mooie wandeling over de mooiste paadjes
      er is zoveel moois te zien en ik ben blij dat je vind dat ik het goed in beeld bracht 🙂
      daarbij dat grote rad was een oude houtzagerij , maar alles pot en pot dicht 😦
      opgewekte groet

      Like

  5. Hey Karel,
    wat zie jij toch altijd veel mooie dingen en veel mooie natuur onderweg. Dat schoepenrad is sowieso altijd geweldig om tegen te komen maar die oude bus was ook echt een plaatje om te zien. Zo zag ik meer fraaie elementen zoals beelden mooie stolpen.
    Ik ben blij dat we op deze manier een mee mogen en kunnen wandelen.

    Lieve groet, Helma

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

