moeilijk

zo luitjes

ik had visite van vrienden uit Bonn
de beste man is 78 en meermaals aan o.a knieën geopereerd
dus hij kan wel willen wandelen langs het strand
het is een heel gedoe
maar dan blijkt mijn geduld van pas te komen
heb het weten uit te houden
hihi

andere keer zandsculpturen

geniet de dag

karel

14 gedachtes over “moeilijk

    1. ja was er niet koud Liesbeth 🙂 , was het niet voor m’n gasten had je mij er niet gezien
      ja ik weet welk ding je bedoeld , heb het gelezen , maar was wat onduidelijk , een afweer geschut van de Duitsers , het staat buiten het museum van Egmond

      Like

  1. dat je veel geduld had was me ondertussen al duidelijk hihi…..
    Ook dit is weer een hele mooie reeks met een varia aan prachtige beelden.
    Die trap in je eerste foto lijkt me een behoorlijke lange!!!
    Heerlijk zo langs het strand en door de duinen.
    Lieve groet, Helma

    Like

    1. Oja weet jij van mijn vele geduld 🙂 vertel
      die trap gaat naar een mooi uitkijk duin zeg maar , hoogte valt mee hoor
      ik ga met hem de duinen niet in te wandelen hihi , hij zou wel willen hoor , maar dat gaat niet meer helaas , nu moet ie er nog mee leren leven , moeilijk
      ben blij dat de foto’s jouw blik van een fotograaf kunnen doorstaan

      lieve groet , Karel

      Like

  2. Als ik dit soort foto’s zie wordt ik altijd ietwat weemoedig, ben gek op het strand (nee niet in de zomer) maar woon er gewoonweg veel te ver van vandaan…. zo jammer soms

    Gelukkig plaats jij de foto’s zodat ik er tohc van genieten kan 😉

    Like

Geef een reactie

