Zandsculpturen

zo luitjes

ik was afgelopen dinsdag in Garderen
m’n gasten hadden van zandsculpturen vernomen
nu ze hadden gelijk , het is zeer de moeite waard
vind U ook niet

 

 

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 gedachtes over “Zandsculpturen

  1. Dat waren er een heel pak Karel! We hoeven nu inderdaad niet meer te gaan. Mooie beelden gezien. Ik dacht dat Zandsculpturen enkel op het strand werden gemaakt, maar dat is hier duidelijk niet zo. Ik denk aan de tonnen zand die ze hiervoor moesten verhuizen… Nog een fijn weekend!

    Liked by 1 persoon

  2. Jeetje Karel, wat een prachtige serie is dit. Heel veel zandsculpturen en wat voor!!! Ik vind dat ook echte kunstwerken hoor echt geweldig. Maar ik zag ook dat je een heel mooi diertje te pakken had met je camera!! Zoiets zie ik dan dus weer niet hahahahahaha…..
    Echt een geweldige serie met een hoog genietgehalte.
    Lieve groet, Helma

    PS ik woon ook echt aande rand van de polder hoor 😉

    Like

    1. ha die Helma
      ben blij met je reactie
      het zijn kunstenaar die dit maken , geweldig
      denk dat je een dood opgezet diertje bedoeld 🙂

      ja dat land rondom die stad is 1 en al polder 🙂 , toch

      slaap wel groet

      Like

  3. Die zandsculpturen zijn altijd schitterend om te zien… al vind je ze misschien niet altijd even mooi, je kunt wel altijd zien dat de artiest er heel veel uren werk in heeft zitten … en dat geef ik je maar te doen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

