Hertogenpad

zo luitjes

ik ben vorige week begonnen aan het Hertogenpad en wel de etappe

Breda – Dongen

mooie wandeling wel , deels door Breda
en toen de
Baronie
in
mooi gebied om te wandelen , en ik genoot er dan ook
ik zal de foto’s hopelijk verder laten spreken

Β 

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 gedachtes over “Hertogenpad

    1. en een mooie stad Bea
      maar om alles in zo’n stad te zien en ontdekken , moet ik een stadswandeling maken πŸ™‚ , nu met een wandeling als deze is er gewoon de tijd niet voor πŸ™‚
      ja ik kan deze wandeling wel aanraden hoor , doe ik trouwens alle wandelingen πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

      1. Lijkt me mooi… Ben beetje van slag. Een collega van mij waarmee ik samenwerkte is verongelukt met de fiets in Zwitserland… vreselijk nieuws dus… Het laat me niet los. Lieve groet.

        Like

      2. Oh Bea
        wat een naar bericht uit dat mooie land
        ik fietste daar zelf ook veel , en weet dat het niet altijd makkelijk is , zoals bij ons
        mag ik hopen dat er kans op herstel is , of 😦
        kop op meid
        ik leef met je mee
        lieve groet , Karel

        Like

      3. Dag Karel, ondertussen bereikte mij het nieuws en het volledige verhaal… dat het niet in Zwiterland maar in Noorwegen is gebeurd. Hij is aangereden door een vrachtwagen en was op slag dood. Ik kan aan niks anders denken… Vreselijk. Het is niet te geloven. Ik zie en hoor hem praten op zijn eigen speciale manier. Vele collega’s zijn in shock. En het ergste is natuurlijk dit verlies voor zijn vrouw en kinderen. Het leven gaat door Karel, maar vandaag en de komende tijd zal ik er toch weer stil bij staan op minder prettige wijze. Hartelijke groet en dank voor je lieve woorden.

        Like

      4. ha die Bea
        helaas ken ik het gevoel en de onmacht om iets te doen , dat lukt niet
        jij en andere collega’s van deze sportieve collega zullen dit nieuws nog lang meedragen
        wel ben ik er van zeker , dat jullie met elkaar er kunnen en zullen zijn voor zijn vrouw en kinderen
        een heel naar begin van anders een mooie vakantie tijd
        wens jullie allen sterkte

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

