bekend terrein

zo luitjes

jongsleden donderdag wandelde ik d 1ste etappe van het
Floris V pad
en wel voor mij op bekend terrein
al was het dan vooral bekend vanaf de fiets
Dam – Weesp

ik zet bij wat foto’s een link voor meer info
ik hoop dat het U wat verteld , mocht U het al willen weten
🙂

 

8 gedachtes over “bekend terrein

  1. Wat leuk gedaan Karel! Ik herken alle plekjes in het centrum. Daar was ik een paar jaar terug samen met mijn dochter. Als echte toeristen bezochten we alle bekende plekjes in Amsterdam. De rand met de mooie natuur ken ik niet, maar het lijkt me daar toch prachtig groen met veel water. Wat is Nederland toch mooi hé. Genoten van je foto’s. Waarvoor dank. Nog een gezellige avond!

    Liked by 1 persoon

    1. ja Bea , ik liep nu ook als toerist 🙂 in m’n geboorte stad , dus zoals jij herkende ik ook al deze plekjes
      ja er is gelukkig nog veel mooie natuur in ons kikkerlandje , zelfs zo dicht bij de grote stad
      geniet de dag

      Liked by 1 persoon

    1. ha die Greetje
      ja voor mij bekend terrein en toch anders zo te voet , morgen pik ik deze route weer op , en loop bijna naar huis 🙂
      ja we houden warm weer deze week , ik zou zeggen geniet er van
      lieve groet , Karel

      Like

    1. ik struinde al rond in de buurt van het centrum , en toch kwam ik bij de Nieuwe Keizersgracht iets nieuws tegen , de herdenking aan de bewoners die werden afgevoerd , nu een mooie herdenking in de ” schaduw kant ”
      morgen vervolg ik dit pad

      Like

Geef een reactie

