Weesp – Kortenhoef

zo luitjes

ik liep j.l dinsdag etappe 2 van het Floris V pad
een omgeving mij wel bekend van af het fietszadel
maar waar ik nu het meeste liep kan je niet fietsen
mooie graskaden en door weilanden en het
zet hier wat wikiedia links neer voor de geschiedenis van het mooie gebied

Weesp

Naardermeerย 

Fort Uitermeer

Ankeveense plassen

Kortenhoef

ik hoop dat de foto’s een aardig beeld geven

ik hoop dat U fijn digitaal heeft mee kunnen wandelen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

20 gedachtes over “Weesp – Kortenhoef

  1. Pingback: wandelen en weer – Welkom op Karels WP

    1. dag Greetje
      dank je voor de lieve reactie
      de foto’s geven wel een goed beeld van de wandeling dus
      kon je mooi digitaal mee wandelen
      de dames doen het goed ook , zo ik hoorde , ik had meer oog voor de tour
      wens jullie nog een fijne verdere dag
      lieve groet , Karel

      Like

Geef een reactie

