Zutphen – Laren

zo luitjes
ik begon afgelopen week het
GraafschapspadGraafschapspad

goed bereikbaar anders dan momenteel het Brabantse land
start in
Zutphen  met einddoel Laren vandaag

over mooie paden en paadjes met af en toe een verharde weg

laat de foto’s het woord doen , met hier en daar een link

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 gedachtes over “Zutphen – Laren

  1. Zoveel mooie plaatjes Karel. En ja, die boom op het einde vind ik ook zo mooi. Het brengt me op ideeën ivm een oude boom in onze tuin. We hebben schrik dat dat hij straks omvalt met zijn scheve uitgemergelde bast. Het is misschien een idee om hem halverwege in te korten – dan valt hij in ieder geval al niet meer over het huis mocht dat gebeuren – wat ik natuurlijk niet hoop. Zonnige avondgroet!

    Liked by 1 persoon

    1. ja Bea
      die boom stond recht tegen over de bus halte , en ik wilde perse weten of het een echte was , ja dus , weet natuurlijk niet of die van binnen verstevigt is op wat voor wijze dan ook
      maar met drie beeldschermen er in , denk ik het wel
      maar zag je die schitterende structuur , je kan er van alles uithalen
      ja ik denk ook een goed idee voor jullie oude boom
      suc6 daar mee en een

      slaap wel groet

      Liked by 1 persoon

  2. Hey karel,
    dit was dan ook een hele mooie wandeling zeg.
    Veel mooie gebouwen maar ook mooie natuur in bloemen, groen en hele mooie weidebeekjuffers!
    Bovendien ook nog mooi weer 😉
    Groet, Helma

    Like

Geef een reactie

