over de paarse Posbank

zo luitjes
ik was gister weer aan de wandel
op een voor mij al zeer bekend pad
NS wandeling
Dieren – Velp 
welke ik al meerdere keren liep
ik vermoed dat U aan de hand van de foto’s wel kunt zien waar om
veel digitaal wandel plezier
en ik hoop van U te horen hoe het was
🙂
wandeling 11 augustus

ik weet het , zijn er weer aardig wat hih
ik hoop ook dat het een aardig beeld geeft
van deze slechts 14 KM wandeling
met zowat 200 hoogtemeters en toch in record tempo gelopen
zo zegt het map my walk wat o.a die mooie kaartjes maakt
14.1 KM in 2:10:50 uur = met 6.5 km/uur gemiddeld
niet slecht voor een ouwe man hihi
wens U allen een fijn weekend

lieve groet

Karel

12 gedachtes over “over de paarse Posbank

  1. Ik dacht deze foto’s al bij een post van 11 augustus gezien te hebben maar deze staat weer op 12 augustus!!?? Maakt ook niet uit want het zijn gewoon werkelijk schitterende foto’s die je gemaakt heb. Vooral die van de bloeiende heide 🙂

    Like

    1. ik liep de wandeling op de 11de en blog is geplaatst de 12de , en de laatste x dat ik hier was is een jaar terug
      ja de heide daar is schitterend , als je heide wilt fotograferen en wat wandelen is dat de plek om te zijn 🙂
      dank je voor de expert mening 🙂

      Like

  2. Al liep je snel toch heb je mooie foto’s kunnen nemen va je wandeling. Hier is de heide dus nog in kleur en is het heidehaantje er dan nog niet. Meeste heide is al bruin geworden hier door. De boomstammen trap is wel mooi gemaakt maar vast wel lastig als je niet naar beneden kijkt lig je snel op je weet wel. De zwammen komen ook al weer met al dat natte weer wat we al mochten ontvangen. En ja die slak doe er vast heel lang over maar zoekt toch een plekje als bescherming voor zichzelf zodat vogels hem minder snel zal opeten.

    Liked by 1 persoon

    1. ja dat haantje hadden we hier achter op de Westerhei een jaar of wat terug , nu komt het langzaam weer goed en mooi
      de Posbank is echt schitterend om te zien , wandelen is er geen straf hihi
      ja je moet goed kunnen lopen en altijd oppassen met waar je de voeten plaatst
      al in al een pracht dag

      Like

Geef een reactie

