visserijdagen Makkum 2017

ik denk dat ze voor zich spreken
ik heb een zwak voor die kleine slepertjes
en visjes natuurlijk
11 gedachtes over “visserijdagen Makkum 2017

  1. Zoveel te zien, het duizelt me voor de ogen. Ik zal veel mooie bootjes, de paling die werd gerookt en ook bijzonder het beeldhouwen in ijs. Je had daar duidelijk prachtige dagen Karel. Het is ook een heel mooie streek waar ik goede herinneringen aan bewaar na onze vaarvakantie aldaar vorig jaar. Ik wens je nog een gezellige avond!

    Liked by 1 persoon

  2. Ziezo….ff op mijn gemak in alle rust de foto’s bekeken, had er eindelijk even de tijd voor 😉

    Zitten prachtige plaatjes tussen zeg….ik ben daar nog nooit geweest dus ken het niet maar nu ik jouw foto’s zie denk ik dat ik daar maar eens naar toe moet tuffen, al was het alleen al om daar een vissie te proeven grijnssssssssssss

    Like

    1. ja ik kom daar al sinds ik baby was hihi
      is veel veranderd , maar het oude dorp is zo goed als gelijk gebleven
      dus de foto’s zijn niet echt slecht , ben ik blij om
      er zit een goed viszaakje aan het eind van de haven
      smakelijke groet

      Like

Geef een reactie

