3 wandelingetjes

zo luitjes

ik loop achter , maar maakte geen echt lange wandelingen
over vreemde paden , wel 3 leuke wandelingetjes in m’n tuintje
waar 22 september en 4 oktober bijna gelijk waren
is 27 september nog niet de helft van die
ik bemerkte al snel dat de puf er uit was en korte het dus flink in

22 september

ik deed er goed aan om het kort te houden
de volgende dag liep ik het hier al te volgen Hertogenpad

27 september

vandaag 4 oktober goed lucht goed weer
en het lukte weer

ja het zijn er weer een paar hΓ© hihi
nu ik vond ze mooi geslaagd
ik hoop U ook
fijne wandeling

groet

Karel

26 gedachtes over “3 wandelingetjes

      1. Ach Karel… ik was om 21 uur thuis. Het werd een kort nachtje want om 7 uur zat ik alweer in de auto. Ben nu pas thuis. Even uitblazen en dan naar Gent voor een etentje voor de verjaardag van mijn dochter. Het is een beetje teveel van het goede deze dagen. Ik verlang naar de rust thuis en het niet steeds heen en weer moeten rijden. Maar dat komt morgen wel goed. Ik duik het weekend hier lekker onder. Een strandwandeling, beetje koken, wassen, poetsen en voor de rest met de beentjes in de lucht. Komt goed. Geniet van je wandelingen! Lieve groet.

        Like

      2. mogge Bea
        druk baasje ben je hoor πŸ™‚
        het weekend maar genieten van d rust aan het strand
        ik ging tegen de klok van 1 in bed en om 5 uur er weer uit , en aanstonds naar Heerlen voor bezoek aan mijnmuseum
        geniet de dag

        Liked by 1 persoon

      3. Tjee Karel, kan je dan goed vooruit met zo weinig slaap? Knap. En dan naar een mijnmuseum. Daar krijgen we vast later meer over te zien! Fijne dag daar in Heerlen!

        Like

  1. Kakel

    Wat veel paddo’s! De meeste ken ik maar ook een paar onbekende, hartstikke leuk. Al met al heb je toch weer een flinke tippel gemaakt. En in je tuin gewerkt. Jij kan ook niet stil zitten, hΓ¨?
    Ik hoop dat je veel elastiek in je onderbroek had zitten, anders ben je er uitgewaaid (-:
    Lieve groet

    Like

    1. ja Mirjam alles bij elkaar zijn het een paar kilometers πŸ™‚
      ff voor de goede orde , ik werk niet in de tuin , heb ik personeel voor runderen schapen en reeΓ«n en wat al niet meer hihi
      ook met het elastiek zit het goed πŸ™‚
      ja veel paddo’s hΓ© bekend en onbekend dus
      lieve groet

      Like

  2. Wauw wat heb jij mooie wandeling gemaakt Karel. Je komt overal paddenstoelen en zwammen tegen. Sommige zwammen heel apart om te zien.Ik ken maar paar. Wij komen zelden in bos. Dit mist ik wel. Wij hebben geen auto. Wij reizen alleen met de trein en bussen en soms met de tram. Wij komen ook niet aan toe. Omdat omstandigheden zit. Ik heb je foto’s genoten.
    Groetjes, Fijn weekend.

    Liked by 1 persoon

    1. ha die Yova , ik ben blij dat je hebt genoten van de 3 wandelingetjes , dit is hier bij me achter in de hei en het bos , daar struin ik al een 38 jaar in de rondte
      ik heb ook geen auto meer al ik weet niet hoeveel jaren niet , alles fiets en of openbaar vervoer , bevalt me prima πŸ™‚
      lieve groet , Karel

      Like

Geef een reactie

